reklama

Tori Amos - Crucify

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Crucify
Crucify 

Každý prst v miestnosti na mňa mieri,
chcem im napľuť do tvarí, ale potom sa začnem obávať, čo to môže spôsobiť.
V žalúdku mam bowlingovú guľu a v ústach mam púšť.
Súdim, že moja odvaha to so mnou vzdáva práve teraz.

Hľadám záchrancu v týchto špinavých uliciach,
hľadám záchrancu medzi týmito špinavými prikrývkami.
Dvíham ruky, zatlč další klinec!
Presne to, čo Boh potrebuje, ďalšia obeť.

Prečo sa križujeme?
Každý deň sa križujem.
Nič, čo urobím je pre teba dosť dobré.
Križujem sa,
Každý deň sa križujem.
A moje srdce má už dosť tých retazí, v ktorých je.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám kopanec pre psa, ktorý žobre o lásku.
Musim mať utrpenie, ak chcem mať svoj kríž.

Poznam mačku, volá sa Easter a hovorí: "Poučíš sa niekedy?
Si len prázdna klietka dievča, ak zabiješ vtáka."


Prosím existuj
Zachráň ma
Ja plačem

Hľadám záchrancu v týchto špinavých uliciach,
hľadám záchrancu medzi týmito špinavými prikrývkami.
Dvíham ruky, zatlč další klinec!
Kde su tí anjeli, keď ich potrebuješ?

Voľný preklad/Jana Kubalová

Jana Kubalova

Jana Kubalova

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som... mladá, bláznivá, sem tam neštastná, väčšinou veľmi šťastná a nekonečne úprimná mladá žena s chuťou žiť svoj život naplno a deliť sa o radosti a všetko pekné...lásku, hudbu, smiech, radosť, vieru a ľudskosť... Zoznam autorových rubrík:  Ženy v dnešnom sveteLáskaPrácaĽudiaPrekladySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu