reklama

Moja mamina...

Ja viem, o mamách sa toho popísalo veľa.... Každá je TÁ najlepšia, každá je TÁ jediná a každý TÚ svoju milujeme úžasne, najsamviac a neviem ešte ako. Teda aspoň u väčšiny je to tak. A toto bude niekomu možno znieť ako práca piataka na základnej škole. Ale mne je to jedno, ja chcem týmto spôsobom vyjadriť vďaku mojej mamine, mojej a jej jedinej. Lebo len Boh vie, že ona je ozaj TÁ najlepšia mama pre mňa....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Žijem v zahraničí... nič nezvyčajné, dnes už priam dokonca normálne, bežné. Moja mama tu žije so mnou. To už také bežné nieje, avšak pre mňa úplne prirodzené. Z domu som odišla, keď som mala 18 rokov. Šla som žiť do Anglicka. No dobre, nie žiť, au-pair-kovať. Prešlo 6 rokov, mne sa zacnelo za domovom a tak som sa vrátila. Lenže to bola mamina už rozvedená a išla žiť von pre zmenu ona. Dva roky som prežila v Bratislave, super dva roky. Doma je len doma, to sa nezaprie. No a po tých dvoch rokoch ma chytila mánia ísť znovu žiť von. Zakotvila som u maminy. Žijeme v Írsku, žiadna sláva ak môžem povedať. Hneď by som šla domov, len keby to bolo také ľahké. Írsko ma už prehnalo nejedným peklom a to som tu len od apríla! Jediné, čo mi táto krajina priniesla dobré je ... môj kocúrik Maff. Malý ryšavec. No ale prečo toto všetko opisujem? To aby mal čitateľ aký taký prehľad, to je jediný dôvod. No a teraz k mojej mame. Mali sme, pri mojom odchode do Anglicka, celkom normálny vzťah. Taký mama-dcéra, nič viac, nič menej. Potom som prišla sem a tu sa všetko zmenilo. Tu som zistila, že moja mamina je ten najlepší človek v mojom živote. Ja viem, mama nás vždy podrží, vždy poradi, atď, atď. Ale u nás je to iné. Mamina je nielen moja mama, ona je moje všetko, moja najlepšia kamarátka, moj dôverník, mamina je proste všetko. Pomohla mi keď som skoro prišla o toho môjho rozkošného ryšavca, mimochodom je fakt úžasný! Neviem, kto kedy povedal, že mačky sú falošné a neverné, no keby to zrovna na všetky mačky platilo, na túto jednu určite nie. Naspäť ka mamine. Takže mi pomohla zachrániť ryšavčeka a moju zdravú myseľ. Mamina mi pomohla, keď som sa musela rýchlo sťahovať, ona ma podržala nielen finančne, ale hlavne morálno-psychicky. Mamina bola pri mne, keď som plakala, smiala sa, tešila sa, rozčuľovala...proste vždy tu bola odkedy som prišla do Írska. A to žije 2 hodiny cesty autom odo mňa! Ja ozaj neviem, ako si to vždy načasuje, ako vždy vie, kedy ju potrebujem, ale proste to vie. Robí mi tu také malé Slovensko, vždy keď sme spolu, je nám super. Teda aspoň mne, dúfam, že aj jej. Nejako ma vždy nasmeruje na tú správnu cestu, drží ma na nej a robí to úžasne nenásilne. Ja viem, viem, viem, každá mama robí presne to isté, teda väčšina. Ale tá moja, tá moja je pre mňa proste tá najsprávnejšia. Je presne to, čo mama v mojom ponímaní má byť. Je proste mama s veľkým M. Ja som tvrdohlavá ako baran, sem tam šomrem ako staré pivo a som taká zložitejšia povaha. Mamina toto všetko vie a presne vie, ako na mňa. Od nej príjmam skoro všetko, až na špenát a paradajkovu polievku, to nie, prepáč mami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moju mamu mi vybral sám Boh, lebo vedel aká budem. Preto ku mne musel dať moju mamu, tu najsilnejšiu, najmilšiu, najnežnejšiu, najbláznivejšiu a najlepšiu mamu, aká sa pre mňa len mohla nájsť. Dakujem Ti maminka za to, že si, lebo keby si nebola, už by ma zavreli!

 Vivat Maminka Alenka!!!

Jana Kubalova

Jana Kubalova

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som... mladá, bláznivá, sem tam neštastná, väčšinou veľmi šťastná a nekonečne úprimná mladá žena s chuťou žiť svoj život naplno a deliť sa o radosti a všetko pekné...lásku, hudbu, smiech, radosť, vieru a ľudskosť... Zoznam autorových rubrík:  Ženy v dnešnom sveteLáskaPrácaĽudiaPrekladySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu